Tuesday, February 10, 2015

Tähistame Targalt Internetis päeva

Ajakirjas Märka Last

Väike lugu meie koolist:
http://ajakiri.lastekaitseliit.ee/2015/02/internetiturvalisuse-erinumber/



Täna on Targalt Internetis olemise päev!
Programm kutsub teid osalema konkurssidel, mis kestavad kuni 16.03.2015
a. Interneti ja arvutiga seotud anektoodi võistlus:http://www.targaltinternetis.ee/…/konkurss-jutusta-meile-u…/
b. E-ohutuse alane T-särgi disain http://www.targaltinternetis.ee/…/konkurss-disaini-e-ohutu…/
c. Loo oma app (learningapps) http://www.targaltinternetis.ee/…/konkurss-loo-e-ohutuse-a…/
Seega võtke kindlasti osa ja võitke auhindu!

TESTE: harjutamiseks: E-ohutuse interaktiivseid teste, avatav ka nutikaga kui app (Learningapps):
Võib soovitada õpilastele (lingist saab ka QR koodi) või ka tunni alguses/lõpus mängida neid e-teste (Learningapps).
Õpilaste loodud testid kaasõpilastele: 
http://LearningApps.org/display?v=ps8gikg1501 (Lisetti Tamm) E-ohutuse mitmevõistlus
http://learningapps.org/display?v=p02p692pc01 (Sander Saks) Sõnade labürint
http://learningapps.org/display?v=popvzie1j01 (Ivo Piirväli) Poomisemäng
http://learningapps.org/display?v=pjo24iuaa01 (Anna-Stina Reinas) valikvastustega test 10 küsimust
http://learningapps.org/display?v=pc6i8vpta01 (Elis Kindlam) Miljonimäng
Mõned appid veel e-ohutusest: minu tänane kiirlooming
Poomisemäng Arvutikaitse ABC terminite peale:http://learningapps.org/display?v=po173ve8501
Ühenda paarid (pilt ja tekst) nutividinad ja tehnika:http://learningapps.org/display?v=pdy336x4a01
Interneti ajaltelg (leia õige aasta): http://learningapps.org/display?v=pdai863ak01
Arva, mis number (meeskonnamäng) http://learningapps.org/display?v=pjenx3rxn01
Arva, mis on pildil (keeruline): http://learningapps.org/display?v=p2t0vx5da01
Test gümnaasiumile või miks mitte ka lastevanematele ja õpetajale:
http://LearningApps.org/display?v=p4v1ditpj01 (leia õige vastus 23 küsimust tekstis). Tegin selle Vaatamaailma nutiuringu andmete peale.

Edukat Targalt Internetis päeva tähistamist 10.02!

No comments:

Post a Comment